четвер, 30 квітня 2015 р.

Програма еко-фестивалю



Андрій Бобровицький, Київ
Екобудівництво, прикладна екологія

Петро Трофименко, Київ
Екопоселення, проектування, створення спільноти

Лара Белозерова, Київ
Сонячна енергетика, енергозбереження

Марія Чумарна, Львів
Екологія душі

Михайло Стовп'юк, Спас
Зелена аптека для ділової людини

Марія Пахолок, Івано-Франківськ
Травознавство

Василь Козак, Коломия
Система оздоровлення "Українська йога" (ДІР)

Сергій Мовчан, Черкаси
Масаж, майстер-остеопат

Ілля Третніков, Черкаси
Органічне фермерство, пермакультура

Євгенія Картушова, Івано-Франківськ
Йога, Намаскар

Максим Залевський, Івано-Франківськ
Життя в стилі Органік

Оксана Ткачук, Львів
Їжа для життя, свідоме батьківство

1 коментар:

  1. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого запиту надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався зробити все можливе, щоб отримати кредит у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відхилили мене, оскільки мій кредит був низьким, але з благодаттю Бога я дізнався про містера Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і мій бізнес зараз іде добре. Електронна пошта / WhatsApp Зв'язатися, якщо ви хочете отримати кредит від них. lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити